Шукати в цьому блозі

середа, 16 грудня 2015 р.

Інформаційна картка учасника першого туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2016»

Інформаційна картка
учасника першого  туру
 всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2016»


1.   
Прізвище, ім’я, по батькові
Смолінська Людмила Михайлівна
2.   
Які вищі навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом
В 2005 році закінчила Дрогобицький державний педагогічний університет ім. І. Франка
3.   
Педагогічний стаж роботи
9 років 11 місяців
4.   
Місце роботи (найменування навчального закладу відповідно до статуту)
Середня школа № 7

5.   
Посада
Вчитель англійської мови
6.   
Кваліфікаційна категорія
ІІ категорія
7.   
Звання
нема
8.   
Класи, в яких викладаєте
3 - 4
9.   
Посилання на власний Інтернет-ресурс
http://schoolsevensambir.blogspot.com
10.        
Педагогічне кредо
"Праця, оптимізм, постійне самовдосконалення - запорука життєвого успіху".
11.        
Інноваційні форми роботи та технології, що використовуєте
(обсяг – до однієї сторінки)
На своїх уроках я використовую інформаційно-комунікаційні технології, інтерактивні технології, інтернет-ресурси, ситуативні комунікативні вправи та рольові ігри Важливу роль  відвожу дидактичним іграм - сучасному і визнаному методу навчання і виховання. Під час дидактичної гри  реалізовую навчальну, розвиваючу і виховну функції, які діють в органічній єдності. Для прикладу можна назвати гру «Діалог»,яка направлена на підвищення активності учнів в процесі засвоєння нових знань. Ідея гри заключається в тому, що формулюю навчальну проблему або створюю проблемну ситуацію, а учні стараються цю проблему розв’язати . За наявності в учнів інтересу до мови, вивчена мова не забувається учнями, навіть якщо знання цієї мови не буде використовуватись протягом довгого часу. Одним з основних стимулів є гра. З психології відомо, що дитина грає завжди. Гра - рід діяльності, вільної та свідомої, яка дає дитині не тільки насолоду, але й дозволяє самостверджуватись у заняттях, які її цікавлять. .За допомогою мовної гри реалізується активна позиція учня в навчальному процесі, адже учень передає не лише інформацію, але й своє ставлення до неї, а також фіксує і враження інших учасників гри. Одним із видів мовної гри є рольова гра. Важливим елементом навчальної діяльності є гра, в процесі якої дитина вчиться взаємодіяти з однолітками, освоює соціальні ролі, вимоги та правила, прийняті в людському суспільстві. Гра, яка приймає соціальне забарвлення, розвиває почуття суперництва і співробітництва. Протягом гри молодші школярі засвоюють такі поняття як рівність, підпорядкування, справедливість, несправедливість. Зазвичай молодші школярі віддають перевагу компанію своїх однолітків однієї з ними статі. Триває засвоєння норм поведінки, властивих їх підлозі і схвалюваних суспільством. До того ж молодші школярі не можуть довго сидіти на одному місці. Вони потребують русі. Урок повинен містити не тільки пояснення нового матеріалу, його закріплення і повторення старого. Але також повинно відводитися час різним руховим дії, іграм, рухомий діяльності. Для проведення уроку з елементами гри я готую як звичайний наочний матеріал у вигляді карток, плакатів, так і підручні засоби, які подобаються дітям: альбомні аркуші, яскраві маркери, м'які іграшки, а також такий незамінний матеріал, як барвисті і цікаві мультимедійні презентації. Яскраві слайди ми використовуємо в основному для ознайомлення учнів з такими явищами британської та американської культури, як свята. Святкування англійськими і американськими однолітками таких свят, як Хелловін, Різдва, Дня матері.
З допомогою гри ми організовуємо обов'язкові для молодших школярів фізкультхвилинки в цілях збереження і поліпшення здоров'я дітей і тренування лексичного матеріалу. 
Гру можна розглядати як працю і як творчість . Під час гри діти вчаться бути сконцентрованими, мислити самостійно, розвивається увага, тяга до знань. Захопившись грою, вони не помічають, що навчаються : пізнають, запам’ятовують  нове, розвивають фантазію, вчаться орієнтуватися в незвичайних ситуаціях. Навіть самі пасивні з дітей включаються в гру з великим бажанням, стараються не підвести друзів , команду.
12.        
Автопортрет учасника «Я – педагог і особистість»
(у формі есе обсягом до однієї сторінки)
Для мене вчитель -  це людина , яка вміє знаходити індивідуальний підхід до кожного учня і користуватися цим при створенні здорової атмосфери в колективі і становлення кожного учня як особистості.  Тож я завжди намагаюсь знайти індивідуальний підхід  до кожного учня, шляхом залучення кожного з них в проектну діяльність, де кожен  отримує  своє завдання, і він розуміє , що його діяльність важлива. Але головне при цьому  намагатись не переобтяжувати  учнів, давати їм  на виконання завдання досить часу, чітко пояснювати вимоги до роботи, намагатися створювати ситуацію успіху.  Творчі завдання повинні бути індивідуальні, запропоновані за інтересами дітей. При необхідності завдання можна змінювати, збільшувати або зменшувати їх кількість.  Як учитель,  вважаю, що задавати їх учням потрібно. У цьому вбачаю один із способів підготовки дітей до різноманітних змагань, один із шляхів навчання і виховання передової, розумної людини, висококваліфікованого фахівця.
 На  уроках потрібно створювалися ситуації, які стимулювали б самостійність розумової діяльності школярів. Учні мають право захищати свою думку, наводили на її захист аргументи, докази, використовуючи при цьому здобуті знання. Вони мають можливість задавати питання вчителю, товаришам. Крім того, вони мають можливість ділитися і своїми знаннями з іншими, допомагали товаришам долати труднощі, створювали ситуації самоперевірки, аналізу особистих пізнавальних і практичних дій.
Завдання вчителя навчитися будувати навчально-виховний процес так, щоб викликати й підтримувати інтерес до навчального матеріалу, активізувати творчі здібності учнів, давати учням змогу відчути радість від зроблених «відкриттів», подолання перешкод, виховувати бажання активно, власними силами здобувати знання.






Немає коментарів:

Дописати коментар

Спеціальності на які потрібно сертифікат ЗНО з української літератури

Кому потрібні сертифікати ЗНО з української літератури