Шукати в цьому блозі

неділя, 25 березня 2018 р.

Наказ про узагальнення системи роботи вчителя української мови та літератури


УКРАЇНА
СЕРЕДНЯ ШКОЛА 
ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14 березня 2018 року                                                 № ____      
                                                                      
Про узагальнення системи роботи
вчителя української мови та літератури
 ПІП вчителя
На виконання наказу від 31.10.2017р. № 282 «Про вивчення системи роботи вчителів, які атестуються у 2017-2018н.р.» протягом 2017-2018 н.р. вивчалась система роботи вчителя української мови та літератури ПІП вчителя. Узагальнення проводилось на підставі відвіданих уроків, перевірки шкільної документації, учнівських зошитів, усного мовлення та аудіювання учнів.
Вчитель ПІП вчителя має високу науково – теоретичну підготовку, на високому рівні  володіє методикою викладання предмету. Забезпечує умови для засвоєння учнями освітніх програм на рівні обов'язкових державних вимог. Уроки проводить з ура­хуванням вікових та психологічних особливостей учнів, відповідно до сучасних вимог організації освітнього процесу. Календарно-тематичне планування складене з урахуванням методичних рекомендацій щодо викладання предмету в 2017-2018 н.р., навчальна програма з української мови та літератури  виконується в повному обсязі, як в теоретичній так і в практичній частині.
Вивчаючи класний журнал, встановлено, що вчитель постійно проводить поточне оцінювання знань учнів, на підставі якого виставляється тематичний бал після закінчення вивчення теми. Семестрове оцінювання, відповідно до методичних рекомендацій Міністерства освіти і науки. Систематично перевіряє учнівські зошити, приділяє велику увагу роботі над помилками з метою підвищення грамотності учнів. Оцінки за ведення зошита виставляються  один раз в місяць в класний журнал. Записи в класному журналі проводяться відповідно до вимог Інструкції з ведення класних журналів в 5-11 класах.
Аналіз поурочних планів  відображає роботу вчителя, щодо виконання навчальної програми і засвідчує ретельність  підготовки до уроків і системність у плануванні різних типів уроків, застосуванні активних форм роботи з  формування комунікативних компетентностей учнів. Зміст і структура уроків відповідають поставленій меті і типу даного уроку. Під час вивчення певного розділу використовує різні типи уроків, проте основним залишається – комбінований урок. Застосовуються на уроках нові інтерактивні технології, елементи нестандартних уроків.
         Вчитель сумлінно готується до уроків, опрацьовує багато методичної літератури. Більшість її уроків мають проблемно-пошуковий , дослідницький характер. Вона систематично працює над розвитком умінь і навичок учнів.
         ПІП вчителя працює  над  проблемою «Використання інноваційних технологій навчання на уроках української літератури». Особливу роль   в навчально-виховному  процесі відводить  використанню інноваційних технологій: груповій роботі, розігруванні діалогів, рольовим іграм, проектним технологіям, що дозволяє розвивати уяву, творчі здібності, самооцінку, пам'ять, мислення. Навчальний  процес на  уроках   з   розвитку зв'язного мовлення  вчитель   будує так, щоб  він  був ефективним, оптимальним за структурою, цікавим, сприяв розкриттю творчого потенціалу школярів, забезпечував необхідні уміння і навички, стимулював до знаходження виходу з різних ситуацій.
          ПІП вчителя постійно працює над підвищенням свого фахового   та  професійного рівня, велику увагу приділяє самоосвіті, ділиться досвідом своєї роботи із вчителями   української мови та  літератури міста, є головою методичного об’єднання вчителів-словесників міста . Систематично приймає участь в роботі шкільних семінарів  та  конференцій , а також предметних тижнів, зокрема у 201 році в рамках Тижня української мови провела брейн-ринг між учнями 7-х класів «Ой яка чудова українська мова», виступила у   2015 році на секційному засіданні вчителів української мови та літератури на тему «Сучасний урок (з елементами уроку)» . Для педагогів міста провела у грудні 2017р. відкритий захід «Андріївські вечорниці» разом з учнями 10 класу.
    За результатами моніторингових досліджень за рівнем навчальних досягнень учнів  з української мови та літератури протягом 2015-2018 років та підсумкових контрольних робіт, проведених в грудні 2017 року встановлено ,що вчитель  забезпечує    високий   та  достатній рівень знань учнів. Аналіз  результатів  міських олімпіад  з  української  мови  та літератури та  міських  конкурсів показав, що  учні, яких  навчає  вчитель,   є призерами олімпіад  та  конкурсів:
- конкурсу імені П .Яцика:
-         2013-2014 нр
-         2014-2015н.р.
2015-2016 н.р.  
-         2016-2017 н.р
-         2017-2018н.р.    
-конкурс ім. Т.Шевченка:
-         2013-2014н.р.
-         2015-2016н.р.
-         2017-2018н.р.                
-         2015-2016н.р.
Призери олімпіад:
-         2013-2014н.р.-
-         2014-2015н.р.-
-         2015-2016н.р./2016-2017н.р. –
-         2017-2018н.р. -

ПІП вчителя відповідально  ставиться до  виконання  своїх посадових  обов’язків, Правил внутрішнього  трудового  розпорядку школи. Відзначається  загальною  культурою і високими моральними  якостями.
На підставі вищезазначеного,
       
 НАКАЗУЮ :
           1. Відзначити  високий рівень викладання  предмету українська мова та література   вчителем ПІП вчителя та схвалити її роботу.
           2. Заступнику  директора  з  навчально-виховної  роботи  ПІП
                    2.1.До   01.04.2018р.   провести  круглий  стіл  педагогів  школи з  метою ознайомлення педагогів школи з досвідом  роботи  вчителя української мови та літератури ПІП вчителя
           2.2. До 22.03.2018р. підготувати опис досвіду роботи вчителя з реалізації     методичної  проблеми проблемою  «Використання інноваційних технологій навчання на уроках української літератури».
3. Вчителю української мови та літератури ПІП вчителя:
          3.1 Провести   протягом 2018-2019 років відкриті уроки  з  метою ознайомлення  вчителів  з методикою    проведення  нестандартних   уроків  .
           3.2. До 20.04.2018 р. підготувати виступ  на засідання методичної ради  школи на тему   «Використання інноваційних технологій навчання на уроках української літератури».
 4. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.


Директор школи                                       ПІП

З наказом ознайомлені: ________________       ____________   _________________
                                           (число,місяць,рік)                (підпис)                     (ініціали, прізвище)
                                           
                                              ________________       ____________   _________________
                                           (число,місяць,рік)                (підпис)                     (ініціали, прізвище)


Немає коментарів:

Дописати коментар

Спеціальності на які потрібно сертифікат ЗНО з української літератури

Кому потрібні сертифікати ЗНО з української літератури