Шукати в цьому блозі

суботу, 14 березня 2015 р.

Характеристика педагогічної діяльності вчителя англійської мови

Характеристика
педагогічної  діяльності
вчителя  англійської мови
(вища категорія)
ПІП–  має повну вищу педагогічну освіту за спеціальністю вчитель  англійської мови та української мови і літератури  і зарубіжної літератури працює за отриманим фахом у середній школі №7 м. Самбора з 199_ року.
ПІП– має кваліфікаційну категорію «спеціаліст І категорії», присвоєну рішенням атестаційної комісії при середній школі №7 м. Самбора Львівської області від  24.03.201_р. У поточному навчальному році має педагогічне навантаження 18 години на тиждень.
У 201_ р. ПІП–підвищила  кваліфікацію на  курсах підвищення кваліфікації вчителів англійської мови при центрі перепідготовки та післядипломної освіти Дрогобицького державного педагогічного університету ім. І.Франка.
 За час роботи  у навчальному закладі  ПІП– зарекомендувала себе як компетентний вчитель, висококваліфікований спеціаліст, який досконало володіє ефективними   методами навчання , має високу науково –теоретичну підготовку, на високому рівні  володіє методикою викладання предмету. Забезпечує умови для засвоєння учнями освітніх програм на рівні обов'язкових державних вимог. Уроки проводить з ура­хуванням вікових та психологічних особливостей учнів, відповідно до сучасних вимог організації освітнього процесу. Аналізуючи документацію вчителя, встановлено, що навчальна програма з англійської мови виконується в повному обсязі як в теоретичній так і в практичній частині. Відповідно до вимог програми проведено достатню кількість письмових та усних контрольних робіт. Вивчаючи класний журнал, встановлено, що вчитель постійно проводить поточне оцінювання знань учнів,  ведеться тематичний облік знань учнів. Календарно-тематичне планування складено з урахуванням всіх вимог інструктивно-методичних рекомендацій, програмовий матеріал спланований чітко, навчальна програма виконується змістовно  і за кількістю уроків. Всі записи в класних журналах проводяться відповідно до  вимог Інструкції з ведення класних журналів  в 5-11 класах.
ПІП–працює над проблемою «__________________________». У своїй роботі  застосовує  нестандартні форми проведення уроку(урок-рольова гра, урок-подорож, урок-репортаж), що  сприяє формуванню інтересу до мови; позитивному відношенню учнів  до її вивчення; дає можливість більш цілеспрямовано здійснювати індивідуальний підхід у навчанні. Для її уроків характерною рисою є використання інтерактивних прийомів, форм навчальної діяльності учнів, що значно підвищує питому вагу самостійної роботи школярів, активізує їхню розумову і пізнавальну діяльність. Пріоритет надає комунікативно спрямованим завданням і вправам, які забезпечують оволодіння мовою як засобом спілкування. Поряд із цим не ігноруються мовні вправи, що сприяють засвоєнню нормативного мовлення фонетично, лексично і граматично. Широко практикує завдання, які вимагають самостійності, вміння учнів комбінувати матеріал залежно від потреб мовленнєвої ситуації. Вдало використовує ситуативні і тематичні малюнки та картини. Навчальний  процес на  уроках Ольга Йосифівна будує так, щоб  він  був ефективним, оптимальним за структурою, цікавим, сприяв розкриттю творчого потенціалу школярів, забезпечував необхідні уміння і навички, стимулював до знаходження виходу з різних ситуацій. 
ПІП– значну увагу приділяє роботі з обдарованими учнями, готує їх  до участі в предметних  олімпіадах. ПІП– протягом останніх 5 років працювала в складі журі предметної олімпіади з англійської мови, її учні брали участь у таких конкурсах: «FLEX « та «Greenwich», всеукраїнській предметній олімпіаді «Олімпус».
ПІП– приймає активну участь у методичній роботі, яка проводиться в школі та місті. У 201_ році  ПІП– очолювала  роботу шкільного методичного об’єднання вчителів іноземної мови, член журі міських олімпіад з англійської мови. Виступаючи на засіданнях методичного об’єднання вчителів іноземної мови часто  вносить свої  пропозиції щодо вдосконалення навчально –виховного процесу в школі.
Бере активну участь у роботі міського методичного об’єднання. Приймала участь у підготовці таких міських заходів: у 201_-201_н.р.  «Зустріч з класиком американської літератури Марком Твеном та його героями», у 201_-201_н.р.  «Рандеву з літературними героями епохи Діккенса». У листопаді 201_ році провела  відкритий урок для вчителів міста на тему: «Здоров’я – головне багатство».
          ПІП– постійно працює над підвищенням свого фахового   та  професійного рівня, велику увагу приділяє самоосвіті, ділиться досвідом своєї роботи із молодими вчителями   англійської мови. Систематично приймає участь в семінарах, зокрема : була учасником обласного семінару-тренінгу ОUP Біл Баулер «Викладання англійської мови у початковій школі»(24.03.201_р.), учасник семінару «Використання інноваційних технологій навчання у методиці викладання англійської мови»(08.12.201_р.), взяла участь у семінарі «Як досягнути максимальних результатів на заключному етапі навчання англійської мови»(23.02.201_р.), учасник семінару «Навчання читання в початковій школі»(26.04.201_р.).
Як класний  керівник,  ПІП– особистим прикладом утверджує  серед  вихованців  принципи  загальнолюдської моралі,  пропагує  здоровий спосіб життя,  постійно підтримує зв'язок з батьками своїх вихованців.
ПІП– відповідально  ставиться до  виконання  своїх  обов’язків згідно  Посадової  Інструкції, Правил внутрішнього  трудового  розпорядку школи. Відзначається  загальною  культурою і високими моральними  якостями.   Дотримується  етичних норм поведінки в школі, громадських місцях.                 
ПІП–. відповідає займаній посаді та може бути атестована на  присвоєння  кваліфі­каційної  категорії «спеціаліст вищої  категорії» .



 
Директор школи :                                              ПІП


З характеристикою ознайомлена       ____________        _____________________
                                                       (число,місяць,рік)        (підпис,прізвище)      




Немає коментарів:

Дописати коментар

Спеціальності на які потрібно сертифікат ЗНО з української літератури

Кому потрібні сертифікати ЗНО з української літератури