Характеристика
педагогічної діяльності
вчителя фізичного виховання
ПІП
ПІП – має
повну вищу педагогічну освіту за спеціальністю
фізичне виховання та працює за отриманим фахом у середній школі № м. Самбора з1990
року.
ПІП має
кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії», присвоєне педагогічне
звання «старший вчитель» рішенням атестаційної комісії ІІ рівня відділу освіти
виконавчого комітету Самбірської міської ради від 09.04.2012р. У поточному навчальному році має
педагогічне навантаження - годин та- година гуртка
на тиждень.
У 2016 р. ПІП підвищив кваліфікацію на курсах підвищення кваліфікації вчителів за
кредитно-модульною системою навчання з професійного модуля фізична культура та
керівник гуртка при КЗ ЛОР «Львівський обласний інститут післядипломної
освіти».
За час роботи у навчальному закладі ПІПзарекомендував
себе як відповідальний, досвідчений педагог. Вчитель має глибокі знання з
предмета, який викладає. Забезпечує
умови для засвоєння учнями освітніх програм на рівні обов'язкових державних
вимог. Уроки проводить з урахуванням вікових та психологічних особливостей учнів,
відповідно до сучасних вимог організації освітнього процесу.
Аналізуючи
документацію вчителя, встановлено, що навчальна програма з предмету
«Фізичне виховання» виконується в повному обсязі як
в теоретичній так і в практичній частині. Вивчаючи класний журнал, встановлено,
що вчитель постійно проводить поточне оцінювання знань учнів, ведеться тематичний облік знань учнів.
Календарно-тематичне планування складено з урахуванням всіх вимог
інструктивно-методичних рекомендацій, програмовий матеріал спланований чітко. Всі записи в класних журналах проводяться відповідно до вимог Інструкції з ведення класних
журналів в 5-11 класах.
Учитель творчо
працює над проблемою «Виховання фізичних здібностей школярів». На кожному
уроці, у вступній чи основній частині уроку, планує комплекс вправ, які
сприяють розвитку фізичних здібностей учнів, що
в кінцевому результаті і підвищує рівень навчальних досягнень учнів.
Аналіз
поурочних планів свідчить про ретельність підготовки до уроків. Плани –
конспекти уроків вчитель складає на кожен клас з урахуванням специфіки класів,
систематично вивчаютьяся теоретичні теми.
Відвідані уроки
7-10 класів показали, що вчитель
фізичного виховання ПІП вміє моделювати навчально-виховний процес
відповідно до сучасних вимог педагогічної науки та практики. На уроках панує
доброзичлива атмосфера, учні працюють із задоволенням.
На уроках
фізичної культури ПІПзабезпечує
інтенсивний розвиток в учнів основних рухових якостей з урахуванням сенситивних
періодів розвитку дітей шкільного віку. Заняття характеризуються високою
щільністю, реалізацією принципів індивідуалізації та диференціалізації
навчання. Підводячи
підсумки частини чи цілого уроку, вчитель практикує використання методу
розбору, який у старших класах має колективний характер. Вміло проводить
дозування фізичних навантажень. При цьому застосовуються різні
засоби-повідомлення теоретичних знань в інтервалі відпочинку, зміна діяльності
тощо.ПІПзастосовує нестандартні форми проведення уроку, зокрема уроки-змагання, уроки-естафети,
уроки-ігри. При навчанні та вдосконалені рухових дій використовує практичні
методи. Словесний та метод демонстрацій використовує при засвоєні рухів і при
створені передумов їх виконання.
Вчитель провів відкритий урок у 9-А класі на
тему «Волейбол».
У повсякденній
роботі на високому рівні володіє інноваційними освітніми методиками та
технологіями; використовує
внавчально-виховному процесі технології «створення ситуації успіху», «педагогіку
співробітництва»; уміє продукувати оригінальні, інноваційні ідеї; ефективно
викристовує в роботі предмотно-просторове середовище спортивного залу. Також
використовує досвід Раєвського Євгенія Аркадійовича,
Кушніренко Валентини Степанівни, Іванова Миколая Костянтиновича – заслужений
тренер України.
ПІП постійно підвищує свій професійний рівень,
педагогічну майстерність.
ПІП приділяє належну увагу
позакласній роботі, веде в цьому навчальному році гурток «Тенісний». Учні Іванова Ф.К. беруть активну участь у всіх спортивних
змаганнях міста та області. За міжатестаційний період вихованці ПІП здобули такі призові місця:
2012р.
– баскетбол, спартакіада (юнаки) –І місце;
- волейбол, спартакіада (юнаки) –І місце;
- волейбол, спартакіада (дівчата) –І місце.
2013
р. –Фінальні обласні змагання з баскетболу м. Червоноград (юнаки)-
ІІІ
місце;
- баскетбол, спартакіада (юнаки) –І місце;
- волейбол, спартакіада (юнаки) –І місце;
- Міні – футбол на приз голови міста – IV місце.
2014р. - волейбол, спартакіада (юнаки) –ІІ місце;
- волейбол, спартакіада (дівчата) –ІІ місце.
2015р.
- баскетбол, спартакіада (юнаки) –І місце.
2016р.
- баскетбол, спартакіада (юнаки) –ІІ місце;
- волейбол, спартакіада (юнаки) –І місце;
- волейбол, спартакіада (дівчата) –І місце;
- волейбол, спартакіада (юнаки) –І місце;
- волейбол, спартакіада (дівчата) –І місце.
Педагог бере
активну участь у роботі шкільного, міського методичних обєднань. Вносить пропозиції на педрадах щодо
вдосконалення навчально-виховного процесу у школі.
ПІП відповідально ставиться до
виконання своїх обов’язків згідно Посадової
Інструкції, правил внутрішнього
трудового розпорядку школи.
Відзначається загальною культурою і високими моральними якостями. Дотримується педагогічної етики, поважає
гідність учнів. Пропагує здоровий спосіб життя.
ПІП відповідає займаній посаді та може
бути атестована на підтвердження кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії» та
звання «старший вчитель».
Директор школи :
З
характеристикою ознайомлений ________________ ________________
( число,місяць,рік)
(підпис,прізвище).
Немає коментарів:
Дописати коментар