Шукати в цьому блозі

неділю, 12 березня 2017 р.

Характеристика педагогічної діяльності вчителя фізичного виховання

Характеристика
педагогічної діяльності
вчителя фізичного виховання
                                                                      ПІП
ПІП   –  має повну вищу педагогічну освіту за спеціальністю фізичне виховання та працює за отриманим фахом у середній школі № м. Самбора з1990 року.
ПІП  має кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії», присвоєне педагогічне звання «старший вчитель» рішенням атестаційної комісії ІІ рівня відділу освіти виконавчого комітету Самбірської міської ради від  09.04.2012р. У поточному навчальному році має педагогічне навантаження - годин та- година гуртка на тиждень.
       У 2016 р. ПІП  підвищив  кваліфікацію на  курсах підвищення кваліфікації вчителів за кредит­но-модульною системою навчання з професійного модуля фізична культура та керівник гуртка  при КЗ ЛОР  «Львівський обласний інститут післядипломної освіти».
За час роботи у навчальному  закладі ПІПзарекомендував себе як відповідальний, досвідчений педагог. Вчитель має глибокі знання з предмета, який викладає. Забезпечує умови для засвоєння учнями освітніх програм на рівні обов'язкових державних вимог. Уроки проводить з ура­хуванням вікових та психологічних особливостей учнів, відповідно до сучасних вимог організації освітнього процесу.
 Аналізуючи документацію вчителя, встановлено, що навчальна програма з предмету «Фізичне виховання» виконується в повному обсязі як в теоретичній так і в практичній частині. Вивчаючи класний журнал, встановлено, що вчитель постійно проводить поточне оцінювання знань учнів,  ведеться тематичний облік знань учнів. Календарно-тематичне планування складено з урахуванням всіх вимог інструктивно-методичних рекомендацій, програмовий матеріал спланований чітко. Всі записи в класних журналах проводяться відповідно до  вимог Інструкції з ведення класних журналів  в 5-11 класах.
Учитель творчо працює над проблемою «Виховання фізичних здібностей школярів». На кожному уроці, у вступній чи основній частині уроку, планує комплекс вправ, які сприяють розвитку фізичних здібностей учнів, що  в кінцевому результаті і підвищує рівень навчальних досягнень учнів.
Аналіз поурочних планів свідчить про ретельність підготовки до уроків. Плани – конспекти уроків вчитель складає на кожен клас з урахуванням специфіки класів, систематично вивчаютьяся теоретичні теми.
Відвідані уроки 7-10 класів показали, що  вчитель фізичного виховання ПІП вміє моделювати навчально-виховний процес відповідно до сучасних вимог педагогічної науки та практики. На уроках панує доброзичлива атмосфера, учні працюють із задоволенням.
На уроках фізичної культури ПІПзабезпечує інтенсивний розвиток в учнів основних рухових якостей з урахуванням сенситивних періодів розвитку дітей шкільного віку. Заняття характеризуються високою щільністю, реалізацією принципів індивідуалізації та диференціалізації навчання. Підводячи підсумки частини чи цілого уроку, вчитель практикує використання методу розбору, який у старших класах має колективний характер. Вміло проводить дозування фізичних навантажень. При цьому застосовуються різні засоби-повідомлення теоретичних знань в інтервалі відпочинку, зміна діяльності тощо.ПІПзастосовує нестандартні форми проведення уроку, зокрема уроки-змагання, уроки-естафети, уроки-ігри. При навчанні та вдосконалені рухових дій використовує практичні методи. Словесний та метод демонстрацій використовує при засвоєні рухів і при створені передумов їх виконання.
Вчитель провів відкритий урок у 9-А класі на тему «Волейбол».
У повсякденній роботі на високому рівні володіє інноваційними освітніми методиками та технологіями; використовує  внавчально-виховному процесі технології «створення  ситуації успіху», «педагогіку співробітництва»; уміє продукувати оригінальні, інноваційні ідеї; ефективно викристовує в роботі предмотно-просторове середовище спортивного залу. Також використовує досвід Раєвського Євгенія Аркадійовича, Кушніренко Валентини Степанівни, Іванова Миколая Костянтиновича – заслужений тренер України.
ПІП постійно підвищує свій професійний рівень, педагогічну майстерність.
ПІП приділяє належну увагу позакласній роботі, веде в цьому навчальному році гурток «Тенісний». Учні Іванова Ф.К. беруть активну участь у всіх спортивних змаганнях міста та області. За міжатестаційний період вихованці ПІП здобули такі  призові місця:
2012р. – баскетбол, спартакіада (юнаки) –І місце;
               - волейбол, спартакіада (юнаки) –І місце;
               -  волейбол, спартакіада (дівчата) –І місце.
2013 р. –Фінальні обласні змагання з баскетболу м. Червоноград (юнаки)-                          ІІІ місце;
             -  баскетбол, спартакіада (юнаки) –І місце;
             -    волейбол, спартакіада (юнаки) –І місце;
             - Міні – футбол на приз голови міста – IV місце.
2014р. - волейбол, спартакіада (юнаки) –ІІ місце;
             -  волейбол, спартакіада (дівчата) –ІІ місце.
2015р. - баскетбол, спартакіада (юнаки) –І місце.
2016р. - баскетбол, спартакіада (юнаки) –ІІ місце;
               - волейбол, спартакіада (юнаки) –І місце;
               -  волейбол, спартакіада (дівчата) –І місце;
               - волейбол, спартакіада (юнаки) –І місце;
               -  волейбол, спартакіада (дівчата) –І місце.

Педагог бере активну участь у роботі шкільного, міського методичних обєднань.  Вносить пропозиції на педрадах щодо вдосконалення навчально-виховного процесу у школі.
ПІП  відповідально  ставиться до  виконання  своїх  обов’язків згідно  Посадової  Інструкції, правил внутрішнього  трудового  розпорядку школи. Відзначається  загальною  культурою і високими моральними  якостями. Дотримується педагогічної етики, поважає гідність учнів. Пропагує здоровий спосіб життя.
ПІП відповідає займаній посаді та може бути атестована на  підтвердження кваліфі­каційної  категорії «спеціаліст вищої категорії» та звання «старший вчитель».


  Директор школи :                                               

 З характеристикою ознайомлений ________________       ________________
                                                                       ( число,місяць,рік)              (підпис,прізвище).




Немає коментарів:

Дописати коментар

Спеціальності на які потрібно сертифікат ЗНО з української літератури

Кому потрібні сертифікати ЗНО з української літератури