НАКАЗ
10 березня 2015 року № ____
Про узагальнення системи
роботи керівника гуртка
ПІП
Згідно з річним планом роботи школи протягом 2014-2015н.р.. вивчалась система роботи керівника гуртка ПІП. ПІП значну увагу приділяє роботі з обдарованими учнями веде гуртки військово-патріотичного виховання «Юний стрілецьІ»(5-7 кл.), «Юний стрілецьІІ»(8-9кл), «Влучний стрілець»(10-11кл.). Основними методами вивчення були: спостереження та аналіз відвіданих позакласних заходів, занять гуртків , вивчення навчальної документації.
В результаті вивчення системи роботи керівника гуртка встановлено , що ПІП має добру науково-теоретичну підготовку, на достатньому рівні володіє методикою викладання, роботу гуртків планує відповідно віку учнів. Заняття проводить на достатньому методичному рівні. На заняттях вчительПІП практикує, як індивідуальні, так і групові форми роботи.
Всі записи в класних журналах Обліку гурткової роботи проводяться відповідно до вимог Інструкції з ведення класних журналів в 5-11 класах.
На заняттях керівник гуртка вміло поєднує вивчені теоретичні теми з предмета «Захист Вітчизни»з практичними заняттям.
ПІП завжди знаходиться у творчому пошуку цікавих ідей, легко впроваджує нові методики. Формує навички самостійно здобувати знання й застосовувати їх на практиці. Уміє лаконічно, образно і виразно подати матеріал.
ПІП працює над проблемою «Розвиток первинних навичок з вогневої підготовки на уроках предмету «Захист Вітчизни»». У своїй роботі широко практикує завдання, які вимагають самостійності, вміння учнів працювати у нестандартних ситуаціях.
На заняттях гуртка ПІП основну увагу звертає на розвиток особистості учня, формування їх готовності до захисту Вітчизни та дій в умовах надзвичайних ситуацій. Віддає перевагу практичним методам навчання.
Заняття проводяться на базі тиру, та на спортивному майданчику. Навчальний кабінет забезпечений таблицями, навчальними посібниками, макетами зброї, протигазами. Викладач і учні дотримуються правил ТБ під час користування зброєю, виконання стройових команд.
Керівник гуртка знає та розуміє основні вимоги навчальної програми, керівні документи з питань підготовки молоді до служби у Збройних Силах України.
Стосунки між учнями та керівником гуртка будуються на основі вимог загальновійськових статутів в обсязі тем, що вивчаються. Кожне занаття починається з шикування та привітання. На різних етапах заняття використовується наочність: таблиці, малюнки, макети, схеми.
Щорічно під керівництвом ПІП члени гуртків є щорічними учасниками міського заходу «Свято Героїв»; у 2014р. в рамках святкування «Свята героїв» члени гуртка під керівництвом ПІП брали участь у спортивних змаганнях на території ВЧ -0807, де здобули І місце у конкурсі «Метання гранати», ІІ місце – «Збір-розбір автомата», ІІІ місце – «Вдягання протигазу».Гуртківці беруть щорічно участь у обласних змаганнях з пожежно-прикладного спорту.
ПІП належну увагу приділяє самоосвіті, володіє технологіями творчої педагогічної діяльності з урахуванням особливостей навчального матеріалу, здібностей учнів.
ПІПвідповідально ставиться до виконання своїх обов’язків згідно Посадової Інструкції, правил внутрішнього трудового розпорядку школи та виконує їх в повному обсязі. Відзначається загальною культурою і високими моральними якостями.
Виходячи з вищезазначеного,
НАКАЗУЮ:
1. Схвалити роботу керівника гуртка ПІП..
2. Керівнику гуртків продовжити роботу щодо підготовки учнів до захисту Вітчизни, до служби у Збройних Силах України та інших військових формуваннях, визначених законодавством.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Директор школи
З наказом ознайомлені: ________________ ________________
(число,місяць,рік) (підпис,прізвище)
________________ ________________
Немає коментарів:
Дописати коментар