Шукати в цьому блозі

неділя, 12 березня 2017 р.

Посадова інструкція педагога-організатора


«Погоджено»                                                                                              “Затверджую”___________
Голова ПК школи                                                                           Директор школи
ПІП                                                                                       ПІП
«__»__________ 2017 р.                                                                 «__»__________ 2017 р.


Посадова інструкція педагога-організатора


            Дана посадова інструкція розроблена на підставі тарифно-кваліфікаційної характеристики вчителя, затвердженої наказом МОН України від 31.08.1995 р. № 463/1268 за погодженням з Міністерством праці та Міністерством юстиції України, а також відповідно до вимог „Положення про організацію роботи з охорони праці  учасників навчально-виховного процесу в установах і закладах освіти”, затверджених наказом МОН України № 563 від 01.08.2001 р., зареєстрованого в Міністерстві юстиції України за № 969/6160 від 20 листопада 2001 р.
1.1.Педагог-організатор призначається на посаду і звільняється з неї начальником відділу освіти райдержадміністрації за поданням директора школи.
1.2.Педагог-організатор повинен мати вищу або спеціальну педагогічну освіту.
1.3.Педагог-організатор підпорядковується безпосередньо заступнику директора школи з виховної роботи.
1.4.У своїй діяльності заступники директора з ВР керується Конституцією України, Законами України, Указами Президента України, рішеннями Уряду України і органів управління освітою всіх рівнів з питань освіти і виховання учнів; правилами і нормами охорони праці, техніки безпеки і протипожежної охорони, а також Статутом і локальними правовими актами школи, трудовим договором.
Заступник директора школи з ВР дотримується Конвенції про права дитини.

2.Завдання та обов’язки
Педагог-організатор:
2.1.Сприяє розвитку, оновленню змісту і форм діяльності дитячих громадських організацій, допомагає в плануванні їхньої діяльності на принципах добровільності, самостійності, гуманності і демократизму з урахуванням ініціативи, запитів, потреб і вікових особливостей учнів. Організовує їхню колективно-творчу діяльність.
2.2.Забезпечує умови для широкого інформування учнів про діючі дитячі й молодіжні організації, об’єднання.
2.3.Проводить роботу з добору й підготовки керівників дитячих організацій, об’єднань, учнівського  самоврядування.
2.4.Організовує наочне оформлення школи за тематикою роботи, яку проводить.
2.5.Створює в школі сприятливі умови, які допомагають учням виявляти громадянську і моральну позицію, реалізовувати свої інтереси та потреби, цікаво і корисно для власного розвитку проводити вільний час.
2.6.Забезпечує дотримання норм охорони праці, правил техніки безпеки, протипожежної безпеки, виробничої санітарії в позакласній та позашкільній роботі з учнями.
2.7.Організовує канікулярний відпочинок учнів.
2.8.Планує свою роботу, веде в установленому порядку документацію.
2.9.Організовує і коригує розробку необхідної методичної документації.
2.10.Забезпечує своєчасне складання встановленої звітної документації.
2.10.Надає допомогу колективам учнів у проведенні культурно-освітніх і оздоровчих заходів.
2.11.Контролює дотримання учнями Статуту і Правил для учнів.
2.12.Вносить пропозиції щодо вдосконалення виховного процесу в межах своїх повноважень, бере участь у роботі педагогічної ради школи, нарад при заступниках, засіданнях
2.13.Контролює дотримання та вживає заходи щодо виконання санітарно-гігієнічних норм, вимог, правил з охорони праці, пожежної безпеки під час проведення виховних заходів та робіт за межами навчального закладу.
2.14.Організовує з учнями та їх батьками заходи щодо запобігання травматизму, дорожньо-транспортним пригодам, нещасним випадкам, які трапляються на вулиці. 2.15.Встановлює і підтримує зв’язки школи із закладами позашкільної освіти дітей, іншими організаціями для спільної діяльності.
2.16.Дотримується етичних норм поведінки, які відповідають громадському статусу педагога в школі, громадських місцях, побуті.
2.17.Проходить періодичні медичні обстеження.
2.18. Організовує з учнями виховні заходи та конкурси у школі.
2.19. Разом з учнівським колективом бере участь у загальноміських заходах та конкурсах.
2.20. Контролює чергування по школі учнів.
3.Права.
Педагог-організатор має право:
3.1.Самостійно вибирати форми і методи роботи з учнями і планувати її на основі плану роботи школи і педагогічної діяльності.
3.2.Приймати участь і управлінні школою в порядку, визначеному Статутом школи.
3.3.Ознайомлення зі скаргами й іншими документами, що містять оцінку його роботи, надання щодо них пояснень.
3.5.Захист професійної честі і гідності.
3.6.Ознайомлення зі скаргами й іншими документами, що містять оцінку його роботи, надання щодо цих пояснень.
3.7.Захист своїх інтересів самостійно і/або через представника, в тому числі адвоката, у випадку дисциплінарного або службового розслідування, пов’язаного з порушенням педагогом норм професійної етика. Конфіденційність дисциплінарного (службового) розслідування, за винятком випадків, передбачених законодавством.

4.Відповідальність
4.1.За невиконання чи неналежне виконання без поважних причин Статуту чи Правил внутрішнього трудового розпорядку школи, законних розпоряджень директора школи та інших локальних нормативних актів, посадових обов’язків, встановлених цією інструкцією, в тому числі на невиконання наданих прав, педагог-організатор несе дисциплінарну відповідальність у порядку визначеному трудовим законодавством. За грубе порушення трудової дисципліни як дисциплінарне покарання може бути застосоване звільнення з роботи.
4.2.За використання методів виховання, пов’язаних з фізичним і/чи психологічним насиллям над особистістю учня, а також споєння іншого аморального вчинку педагог-організатор може бути звільнений з посади відповідно до трудового законодавства.
4.3.За порушення правил пожежної безпеки, охорони праці, санітарно-гігієнічних вимог до організації навчально-виховного процесу педагог-організатор притягається до адміністративної відповідальності у порядку та у випадках, передбачених законодавством.
4.4.За завдані школі чи учасникам навчально-виховного процесу в зв’язку з виконанням/невиконанням своїх обов’язків збитки педагог-організатор несе матеріальну відповідальність у порядку і в межах, встановлених трудовим і/чи цивільним законодавством.
4.5.Виконання розкладу проведення виховної роботи школи.
4.6.Активність і культуру поведінки учнів, відвідування занять в гуртках, секціях.
4.7.Залучення до співпраці позашкільних та культурно-освітніх закладів, державних установ та громадських організацій.
4.8.Формування в учнів загальнолюдських цінностей та моралі, національне та культурне відродження, запровадження національних традицій, звичаїв та обрядів, виховання поваги до рідної мови.
4.9.Розвиток творчих та інтелектуальних здібностей учнів, залучення їх до різноманітної діяльності за інтересами.
4.10.Захист прав та інтересів учнів.
4.11.Організацію відпочинку в канікулярний час.
4.12.Організацію соціально-педагогічної допомоги учнями і сім’ям, які потребують особливої уваги.

5. Педагог-організатор повинен знати
5.1.Вимоги чинного законодавства.
5.2.Основні напрями і перспективи розвитку освіти і педагогічної науки.
5.3.Організацію навчально-виховного процесу і методи управління ним.
5.4.Теорію і методику виховання, плани, програми.
5.5.Основні закономірності особистісного розвитку дітей, підлітків, молоді, специфіку їх потреб, інтересів, мотивів, ступінь їх задоволення.
5.8.Державну мову.

6.Кваліфікаційні вимоги.
            Педагог-організатор повинен мати вищу чи середню-спеціальну освіту, володіти ефективними формами, методами організації виховного процесу, забезпечувати високу результативність праці, мати загальну культуру, високі моральні якості.



7.Взаємовідносини (зв’язки) за посадою, професією
Педагог-організатор взаємодіє з:
-          педагогічним та загально шкільним колективом, учнями, батьками, або особами, що їх замінюють;
-          педагогічною радою школи;
-          органами управління освітою;
-          громадськими організаціями, позашкільними та культурно-освітніми закладами, державними установами;
-          правоохоронними органами.



Директор школи                                                      _____________   М.М. Тимців



Посадову інструкцію отримав                               _____________ 


Дата








Немає коментарів:

Дописати коментар

Спеціальності на які потрібно сертифікат ЗНО з української літератури

Кому потрібні сертифікати ЗНО з української літератури