Висновок
про педагогічну
і методичну діяльність
учителя англійської
мови середньої школи № 7 м. Самбора
Смолінської
Людмили Михайлівни
Смолінська Людмила Михайлівна має повну вищу педагогічну освіту за
спеціальністю вчитель німецької мови та
літератури, англійської мови та літератури, зарубіжної літератури та працює за
отриманим фахом в школі з 2006 року.
Смолінська Людмила Михайлівна має ІІ кваліфікаційну категорію .
За час роботи у навчальному закладі Людмила Михайлівна зарекомендувала
себе як відповідальний педагог та умілий організатор. Учитель має високий
рівень науково-теоретичної підготовки, володіє знаннями сучасної методики та
дидактики, застосовує інноваційні технології у навчально-виховному процесі,
впроваджує методи творчої педагогічної діяльності з урахуванням особливостей
навчального матеріалу та здібностей учнів.
Учитель працює над проблемою «Використання
ігор на уроках англійської мови».
Провідні ідеї її творчого підходу до праці такі: зацікавлення учнів
навчальним матеріалом і процесом оволодіння ним та раціоналізації навчальної
діяльності учнів. Реалізує ці ідеї
такими методами: словесним, наочним, практичним, проблемним,
дослідницьким. Насамперед звертає увагу на розвиток пізнавального інтересу
учнів. Ця особиста риса школяра проявляється у вигляді допитливості,
активності, цілеспрямованості. А розвиток пізнавального інтересу є поштовхом
для підвищення розумових здібностей учнів. Широко використовує творчі та
проблемні завдання, що стимулює творчу ініціативу та самостійність учнів.
Враховує психологічні особливості учнів, їх реальні навчальні можливості,
стимулює позитивне ставлення учнів до навчально – пізнавальної діяльності. Уміє
лаконічно, доступно подати навчальний матеріал, володіє ораторським мистецтвом.
Такий підхід до процесу навчання створює умови для розвитку пізнавальної
активності, самовираження та самовдосконалення учнів.
Для
активізації опорних знань проводить словникові диктанти, усні вправи, самостійні
роботи різного виду, тестову перевірку. Ці види робіт привчають дітей уважно
стежити за мовою вчителя, відразу включатися у виконання завдання, сприяють
виробленню певного ритму роботи. У своїй роботі вчитель застосовує нестандартні форми проведення уроку (урок-рольова
гра, урок-подорож, урок-репортаж), що
сприяє формуванню інтересу до мови; позитивному відношенню учнів до її вивчення; дає можливість більш
цілеспрямовано здійснювати індивідуальний підхід у навчанні. Для її уроків
характерною рисою є використання інтерактивних прийомів, форм навчальної
діяльності учнів, що значно підвищує питому вагу самостійної роботи учнів,
активізує їхню розумову діяльність. Педагог володіє широким спектром стратегій
навчання, обирає їх залежно від рівня підготовки класу, проте основними в
роботі вчителя є стратегії «навчання як
організація пізнавальної активності учнів», « навчання як стимуляція
дослідницької активності учня ». Для уроків, які вона проводить, характерним є
високий темп навчання, різноманітність форм і методів навчання, різнорівневі
вправи і завдання.
Вчитель застосовує різнорівневу
диференціацію при закріпленні знань на уроках та при визначенні домашніх завдань. Вона застосовує
нестандартні форми проведення уроку , уміє лаконічно, образно і виразно подати
матеріал.
Велику увагу педагог приділяє роботі з обдарованими учнями. У період з
2008-2015 року працює інструктором під час проведення ЗНО.
Директор школи
Тимців М.М.
Немає коментарів:
Дописати коментар