Шукати в цьому блозі

неділя, 25 березня 2018 р.

Характеристика педагогічної діяльності вчителя української мови та літератури


Характеристика
педагогічної  діяльності
вчителя  української  мови  та  літератури
середньої школи
ПІП вчителя
      ПІП вчителя– вчитель  української  мови  та  літератури СШ___, освіта  повна вища, педагогічний стаж 27,5 років,  кваліфікаційна категорія  «спеціаліст вищої категорії», педагогічне звання «старший учитель». У поточному навчальному році педагогічне навантаження вчителя становить 19,5 годин.
У 2017р. ПІП вчителяпідвищила кваліфікацію при Центрі перепідготовки та післядипломної освіти ДДПУ ім. І. Франка та захистила курсову роботу на тему: «Інноваційні технології навчання та розвитку творчих здібностей учнів на уроках української мови та літератури».
ПІП вчителя– компетентний вчитель, висококваліфікований спеціаліст, який досконало володіє ефективними   методами навчання,  має високу науково – теоретичну підготовку, на високому рівні  володіє методикою викладання предмету. Аналізуючи документацію вчителя, встановлено, що навчальна програма з української мови та літератури виконується в повному обсязі як в теоретичній так і в практичній частині. Відповідно до вимог програми проведено достатню кількість письмових та усних контрольних робіт. Велика увага приділяється письмовим роботам навчального та творчого характеру. Тексти письмових контрольних робіт відповідають вимогам навчальних програм відповідного класу. Систематично проводиться аналіз контрольних робіт. Вивчаючи класний журнал, встановлено, що вчитель постійно проводить поточне оцінювання знань учнів;  ведеться тематичний облік знань учнів. Календарно-тематичне планування складено з урахуванням всіх вимог інструктивно-методичних рекомендацій, програмовий матеріал спланований чітко ,навчальна програма виконується змістовно  і за кількістю уроків. Всі записи в класних журналах проводяться відповідно до  вимог Інструкції з ведення класних журналів  в 5-11 класах.
         Вчитель сумлінно готується до уроків, опрацьовує багато методичної літератури. Більшість її уроків мають проблемно-пошуковий, дослідницький характер. Вона систематично працює над розвитком умінь і навичок учнів,
  ПІП вчителя працює  над  проблемою «Використання інноваційних технологій навчання на уроках української літератури». Особливу роль   в навчально-виховному  процесі відводить  використанню інноваційних технологій: груповій роботі, розігруванні діалогів, рольовим іграм, проектним технологіям, що дозволяє розвивати уяву, творчі здібності, самооцінку, пам'ять, мислення. Навчальний  процес на  уроках   з   розвитку зв'язного мовлення  вчитель   будує так, щоб  він  був ефективним, оптимальним за структурою, цікавим, сприяв розкриттю творчого потенціалу школярів, забезпечував необхідні уміння і навички, стимулював до знаходження виходу з різних ситуацій.
         ПІП вчителя постійно працює над підвищенням свого фахового   та  професійного рівня, велику увагу приділяє самоосвіті, ділиться досвідом своєї роботи із вчителями   української мови та  літератури міста, є головою методичного об’єднання вчителів-словесників міста .
            Вчитель  забезпечує  високий     та  достатній рівень знань учнів. Аналіз  результатів  міських олімпіад  з  української  мови  та літератури та  міських  конкурсів показав, що  учні, яких  навчає  вчитель,   є призерами олімпіад  та  конкурсів:
- конкурсу імені П .Яцика:
-         2013-2014 нр.  
-         2014-2015н.р.
2015-2016 н.р.  
-         2016-2017 н.р.  -   
-         2017-2018н.р.      -
-конкурс ім. Т.Шевченка:
-         2013-2014н.р. -
-         2015-2016н.р. –
-         2017-2018н.р. -
-         2015-2016н.р. –
Призери олімпіад:
-         2013-2014н.р.-
-         2014-2015н.р.-
-         2015-2016н.р./2016-2017н.р. –
-         2017-2018н.р..
ПІП вчителя відповідально  ставиться до  виконання  своїх посадових  обов’язків, Правил внутрішнього  трудового  розпорядку школи. Відзначається  загальною  культурою і високими моральними  якостями.
ПІП вчителя відповідає займаній посаді та може бути атестований на відповідність раніше присвоєній  кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії» та відповідність раніше присвоєному педагогічному званню «старший учитель».


 Директор школи                                             _________________

З характеристикою ознайомлена    ______________    _________     ___________
                                                            (число, місяць рік)         (підпис)           (прізвище)





Немає коментарів:

Дописати коментар

Спеціальності на які потрібно сертифікат ЗНО з української літератури

Кому потрібні сертифікати ЗНО з української літератури